VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Opintohaku > Digimarkkinoinnin perusteet (TL00BE44)

Digimarkkinoinnin perusteet

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TL00BE44
OPS: LT 2021 / 2021V / 2022 / 2022V / 2022W / 2023 / 2023V / 2023W / 2024 / 2024-O / 2024V
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 / 3 (2021-2022 / 2022-2023 / 2023-2024 / 2024-2025 / 2025-2026 / 2026-2027)
Lukukausi: Kevät / Syksy
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Välikangas, Eeva / Niittykoski, Jukka
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
3001LT2021-1A3.1.2022 – 29.5.2022Klaus SalonenSuomi1.12.2021 – 10.1.2022
3002LT2021-1C3.1.2022 – 29.5.2022Klaus SalonenSuomi1.12.2021 – 10.1.2022
3003LT2021-1B3.1.2022 – 29.5.2022Klaus SalonenSuomi1.12.2021 – 10.1.2022
3004LT2021-1D3.1.2022 – 29.5.2022Klaus SalonenSuomi1.12.2021 – 10.1.2022
3005LT2021V-1K3.1.2022 – 1.5.2022Klaus SalonenSuomi1.12.2021 – 10.1.2022
3006LT2022-1A2.1.2023 – 5.3.2023Eeva VälikangasSuomi1.12.2022 – 10.1.2023
3007LT2022-1B, LT2022-1C2.1.2023 – 5.3.2023Eeva VälikangasSuomi1.12.2022 – 10.1.2023
3009LT2022-1D2.1.2023 – 5.3.2023Eeva VälikangasSuomi1.12.2022 – 10.1.2023
3010LT2022-1W2.1.2023 – 5.3.2023Klaus SalonenSuomi1.12.2022 – 10.1.2023
3011LT2022V-1T2.1.2023 – 14.5.2023Klaus SalonenSuomi1.12.2022 – 10.1.2023
3012LT2023-1A4.3.2024 – 12.5.2024Eeva VälikangasSuomi1.12.2023 – 12.1.2024
3013LT2023-1B, LT2023-1C8.1.2024 – 10.3.2024Eeva VälikangasSuomi1.12.2023 – 12.1.2024
3015LT2023-1D8.1.2024 – 10.3.2024Eeva VälikangasSuomi1.12.2023 – 12.1.2024
3016LT2024-1A3.3.2025 – 11.5.2025Eeva VälikangasSuomi5.12.2024 – 6.1.2025
3017LT2024-1B, LT2024-1C2.1.2025 – 9.3.2025Eeva VälikangasSuomi5.12.2024 – 6.1.2025
3019LT2024-1D2.1.2025 – 9.3.2025Eeva VälikangasSuomi5.12.2024 – 6.1.2025
3020LT2024-1O3.3.2025 – 11.5.2025Eeva VälikangasSuomi5.12.2024 – 6.1.2025

Alla oleva kuvaus koskee lukuvuotta: 2024-2025

Osaamistavoitteet

Kurssi fokusoi digimarkkinoinnin perusteisiin ja siinä käytettäviin työkaluihin. Opiskelija ymmärtää kuinka yritys toteuttaa digimarkkinointia käytännössä.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä 81 h
- luennot ja harjoitukset 39 h
- harjoitustyö 42 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy työmäärään.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin perusteet.

Sisältö

Digimarkkinoinnin perusterminologia. Verkkosivuston suunnittelu ja hallinta markkinoinnin tarpeisiin. S-posti, SEO, SEM ja Some ilmoittelu,

Aluevaikuttavuus

Osaaminen on sovellettavissa kaikille yrityksille alueella.

Kansainvälisyys

Opiskelijat oppivat kansainvälisessä ja monikulttuurisessa ympäristössä. Digimarkkinointi on luonteeltaan kansainvälistä.

Opiskelumateriaali

Opettajan osoittamaa aineistoa, työkaluja ja luennot.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, ryhmätyöskentely ja harjoitukset.

Arviointikriteerit

5: osaa hyödyntää oppimansa taitoja ja työkaluja monipuolisesti
3: osaa joltain osin hyödyntää oppimansa taidot ja työkalut
1: ymmärtää oppimansa taitoja ja työkaluja

Arviointimenetelmät

Harjoitusten hyväksytty suorittaminen.


Takaisin