Asiakkaan ostokäyttäytyminen
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLYS1102 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | TLY 2015 |
Taso: | Tradenomi (ylempi AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2016-2017) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Virtanen, Henrik |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opintojakso Seinäjoen ammattikorkeakoulussa (erikoistumismoduuli).
Opiskelija osaa luokitella ja vertailla erilaisia asiakkaita ja analysoida asiakkaan ostokäyttäytymisen ilmentymiä ja siihen vaikuttavia seikkoja. Opiskelija kykenee suhteuttamaan asiakkaan ostokäyttäytymisen yrityksen toimintaan ja kilpailuympäristöön, ja osaa ehdottaa asiakkaan ostokäyttäytymiseen vaikuttavia toimenpiteitä perustellusti. Opiskelija osaa arvioida omaa asiakkaan ostokäyttäytymisen tuntemustaan.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 135 h
-mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 24 h
-mistä itsenäistä opiskelua: 111 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Edeltäviä opintoja ei tarvita.
Sisältö
- Kuluttajakäyttäytyminen
- Organisaation ostokäyttäytyminen
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, keskustelut, kirjallisuustehtävät ja/tai yrityscaset sekä omaan yritykseen/organisaatioon liittyvä kehittämistehtävä.
Arviointikriteerit
Ilmoitetaan opintojakson alussa.
Arviointimenetelmät
Arvioinnissa huomioidaan työskentelymenetelmät, ongelmanratkaisukyky ja kyky soveltaa opittua tietoa työelämän käytänteiden kehittämiseksi.