VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalous (T-LT) > 2009 > Vuosi 2 > Projektimarkkinointi (TLS1302)

Projektimarkkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1302
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot
OPS: T-LT 2009
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2010-2011)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Björkman, Päivi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2010-2011

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
43.1.2011 – 29.4.2011Päivi BjörkmanSuomi7.12.2010 – 9.1.2011

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista osana yrityksen strategiaa. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.

Opiskelijan työmäärä

yht. 80 h
luennot ja tentti 40 h
itsenäinen työskentely 40 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

markkinoinnin perusteet

Sisältö

Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.

Opiskelumateriaali

Artto, Karlos-Martinsuo, Miia-Kujala Jaakko. 2006. Projektiliiketoiminta. WSOY, Helsinki.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, itseopiskelu, pienryhmä- ja harjoitustyöt, projektityöt.

Arviointikriteerit

1: opiskelija osaa ohjatusti hyödyntää opintojakson oppisisällössä määriteltyjä käsitteitä
3: opiskelija osaa oma-aloitteisesti soveltaa opintojakson käsitteitä
5: opiskelija osaa soveltaa opintojakson teoriaa uusissa asiayhteyksissä

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi (0-5).
tentti 80 %
tehtävät 20 %


Takaisin