VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2007 > Vuosi 2 > International Marketing Management (TIS1103)

International Marketing Management

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIS1103
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2007
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2008-2009)
Laajuus: 7 op
Vastuuopettaja: Smeds, Peter
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2008-2009

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
5T-IB-2-225.8.2008 – 7.3.2009Emmanuel NdzibahEnglanti15.8.2008 – 31.8.2008
6T-IB-2-15.1.2009 – 2.5.2009Emmanuel NdzibahEnglanti8.12.2008 – 11.1.2009

Osaamistavoitteet

The student is able to analyze and make decisions from an international point of view. A special emphasis on cultural differences and international marketing strategies.

Sisältö

Market analysis, cultural effect on strategies and international marketing strategies.

Opiskelumateriaali

- Usunier, J-C. 1993. International Marketing - a Cultural Approach.
- Youngs et al. 1989. International Market Entry and Development. Prentice Hall.
- Articles and other material provided by the lecturer.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, group work, individual studies.

Arviointimenetelmät

Active participation, project assignments and examination. Numerical (0-5).


Takaisin