VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Tourism (R-TRB) > 2009 > Basics of Marketing I (RBB0301)

Basics of Marketing I

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: RBB0301
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: R-TRB 2009
Taso: Restonomi (AMK)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
14.1.2010 – 1.5.2010Karl-Johan SmedsEnglanti7.12.2009 – 10.1.2010
230.8.2010 – 17.12.2010Heidi HellströmEnglanti20.8.2010 – 13.9.2010

Osaamistavoitteet

The student understands the contents of marketing, marketing opportunities and identification of market segmentation. The student gets familiar with the marketing mix and knows the concept of a marketing plan.

Opiskelijan työmäärä

Total work load of the course: 81 h
- of which scheduled studies: 40 h
- of which autonomous studies: 41 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Previous studies not needed.

Sisältö

Marketing mix, marketing plan preface, segmentation.

Opiskelumateriaali

- Kotler, P. 1997. Marketing Management, analysis, planning, implementation and control. 9th International Ed. Prentice-Hall Inc.
-Other material provided by the teacher.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, assignments and projects.

Arviointikriteerit

5 = Student can develop simple marketing plan and utilize basics marketing issues succesfully in it
3 = Student can develop simple marketing plan
1 = Student can understand the basics of marketing

Arviointimenetelmät

Examination and assignment.


Takaisin