VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Tourism (R-TRB) > 2009 > Basics of Marketing II (RBB0202)

Basics of Marketing II

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: RBB0202
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: R-TRB 2009
Taso: Restonomi (AMK)
Laajuus: 2 op
Vastuuopettaja: Martin, Elina
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
18.3.2010 – 1.5.2010Karl-Johan SmedsEnglanti15.2.2010 – 14.3.2010
23.1.2011 – 4.3.2011Heidi HellströmEnglanti7.12.2010 – 9.1.2011

Osaamistavoitteet

The student knows how to utilize creatively and productively contents of marketing by using marketing mix. Student knows the concept of a marketing plan.

Opiskelijan työmäärä

Total work load of the course: 54 h
- of which scheduled studies: 26 h
- of which autonomous studies: 28 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Basics of Marketing I

Sisältö

Marketing mix, marketing plan, segmentation.

Opiskelumateriaali

- Blythe, J. 2001. Essentials of Marketing. 2nd ed. Harlow. Prentice Hall.
- Additional material provided by the lecturer.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, assignments and projects.

Arviointikriteerit

5 = Student can develop state-of-art marketing plan with innovative marketing mix elements solutions
3 = Student can develop state-of-art marketing plan with marketing mix elements decisions
1 = Student can understand the extension from basics of marketing

Arviointimenetelmät

Examination and assignment.


Takaisin