Digital Marketing Tools
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1412 |
Tyyppi: | Pakollinen |
OPS: | LT 2018 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2019-2020) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Salonen, Klaus |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2019-2020
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
2 | T-LT-2M | 2.9.2019 – 24.5.2020 | Klaus Salonen | Suomi | 19.8.2019 – 9.9.2019 |
Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2021-2022.
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa luoda ja integroida digitaalisen markkinointistrategian yrityksen markkinointistrategiaan ja toteuttaa digitaalinen markkinointikampanja sosiaalisessa mediassa.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 135 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 60 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 75 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Markkinoinnin perusteet, Sales Management.
Sisältö
Digitaalisen markkinointistrategian kehittämisen osat ja toteutusprosessi. Digitaalisen markkinointikampanjan toteuttaminen käyttämällä InDesignia, Photoshopia, Videoeditointityökaluja ja markkinointkampanjan digitaalisia seurantatyökaluja.
Aluevaikuttavuus
Käytännön harjoitukset toteutetaan alueellisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.
Kansainvälisyys
Modernin digitaalisen markkinoinnin osatekijät käsitellään kansainvälisessä kontekstissa.
Opiskelumateriaali
Chaffey and Ellis-Chadwick (2016): Digital Marketing, Pearson.
Muu luennoitsijan osoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitustyö ja tentti.
Arviointikriteerit
Tentti:
5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa
Harjoitustyö:
5: Opiskelija osaa
- perustella asiantuntijatehtävissä toimiessaan tekemiään ratkaisuja
- käyttää itsenäisesti erilaisia ongelmanratkaisumenetelmiä
- tunnistaa alan kehittämistarpeita
3: Opiskelija osaa
- käyttää opintojaksoilla käsiteltyjä ongelmanratkaisumenetelmiä
- löytää ongelman keskeiset osat
- hahmottaa kehittämisprosessin vaiheet
1: Opiskelija osaa
- erottaa arkitiedon ja tutkitun tiedon toisistaan
- käyttää opintojaksoilla käsiteltyjä ongelmanratkaisumenetelmiä ohjatusti
Arviointimenetelmät
Aktiivinen osallistuminen lähiopetustilanteisiin 10%, harjoitustyö ja esitys 40%, tentti 50%