VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2018 > Vuosi 2 > Digital Marketing Tools (TLS1412)

Digital Marketing Tools

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1412
Tyyppi: Pakollinen
OPS: LT 2018
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2019-2020)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Salonen, Klaus
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2019-2020

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
2T-LT-2M2.9.2019 – 24.5.2020Klaus SalonenSuomi19.8.2019 – 9.9.2019

Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2021-2022.

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa luoda ja integroida digitaalisen markkinointistrategian yrityksen markkinointistrategiaan ja toteuttaa digitaalinen markkinointikampanja sosiaalisessa mediassa.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 135 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 60 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 75 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin perusteet, Sales Management.

Sisältö

Digitaalisen markkinointistrategian kehittämisen osat ja toteutusprosessi. Digitaalisen markkinointikampanjan toteuttaminen käyttämällä InDesignia, Photoshopia, Videoeditointityökaluja ja markkinointkampanjan digitaalisia seurantatyökaluja.

Aluevaikuttavuus

Käytännön harjoitukset toteutetaan alueellisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.

Kansainvälisyys

Modernin digitaalisen markkinoinnin osatekijät käsitellään kansainvälisessä kontekstissa.

Opiskelumateriaali

Chaffey and Ellis-Chadwick (2016): Digital Marketing, Pearson.

Muu luennoitsijan osoittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitustyö ja tentti.

Arviointikriteerit

Tentti:

5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa

Harjoitustyö:
5: Opiskelija osaa
- perustella asiantuntijatehtävissä toimiessaan tekemiään ratkaisuja
- käyttää itsenäisesti erilaisia ongelmanratkaisumenetelmiä
- tunnistaa alan kehittämistarpeita

3: Opiskelija osaa
- käyttää opintojaksoilla käsiteltyjä ongelmanratkaisumenetelmiä
- löytää ongelman keskeiset osat
- hahmottaa kehittämisprosessin vaiheet

1: Opiskelija osaa
- erottaa arkitiedon ja tutkitun tiedon toisistaan
- käyttää opintojaksoilla käsiteltyjä ongelmanratkaisumenetelmiä ohjatusti

Arviointimenetelmät

Aktiivinen osallistuminen lähiopetustilanteisiin 10%, harjoitustyö ja esitys 40%, tentti 50%


Takaisin