VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketalouden koulutus (LT) > 2016 > Vuosi 2 > Digital marketing (TLS1411)

Digital marketing

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1411
Tyyppi: Pakollinen
OPS: LT 2016
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2017-2018)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Salonen, Klaus
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2017-2018

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
1T-LT-2M1.9.2017 – 22.12.2017Klaus SalonenSuomi21.8.2017 – 18.9.2017

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija omaksuu tietämystä digitaalisesta toimintaympäristöstä ja sen erityisominaisuuksista verrattuna perinteiseen toimintaympäristöön. Huomiota kiinnitetään erityisesti verkkosivuston toimivuuden, s-posti- ja sisältömarkkinoinnin ja Somen tehokkaan hyödyntämisen sekä uusimpien markkinointi-tekniikoiden ja analytiikan ymmärtämiseen.

Opiskelijan työmäärä

Kokonaistyömäärä 81 h. Työjärjestyksessä olevaa opiskelua 39 h. Itsenäistä opiskelua 42 h.
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Sisältö

Verkkosivustolle asetettavat vaatimukset teoriassa ja käytännössä rakentamalla oma esimerkkisivusto ja blogi, liidien kerääminen ja hyödyntäminen s-postilla ja automaatiolla, sisältömarkkinointi teoriassa ja käytännössä, somen erityispiirteet ja käyttö, Google Analytics palveluun tutustuminen.

Aluevaikuttavuus

Käytännön harjoitukset, SEM ja analytiikka, toteutetaan alueellisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti.

Kansainvälisyys

Modernin digitaalisen markkinoinnin osatekijät käsitellään kansainvälisessä kontekstissa.

Opiskelumateriaali

Luennoitsijan osittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot ja harjoitustyöt.

Arviointikriteerit

Tehtävistä:
5: käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
3: käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
1: käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa

Arviointimenetelmät

Tehtävät ja projektit 100%. Numeerinen arviointi (0-5).

Harjoittelu

The fundementals of marketing.


Takaisin