Digitalisaatio- ja viestintäosaaminen
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | SS00BM89 |
OPS: | HYA 2023K |
Taso: | Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2024) |
Lukukausi: | Kevät |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Skjäl, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset vuonna 2024
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3001 | HYA2023K-12Y, HYA2023K-1Y | 1.1.2024 – 31.5.2024 | Anne Puska, Karina Björninen, Heidi Skjäl | Suomi | 1.12.2023 – 12.1.2024 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin osana menestyksekästä markkinointiviestinnän suunnittelua. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä terveyden ja hyvinvointialan toimintoon markkinointiviestintäkeinoja soveltamalla.
Opiskelijan työmäärä
Yhteensä 135h. Ohjattua lähiopetusta, projektit sekä ryhmätyöt: 20h. Itsenäistä opiskelua: 115h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
-
Sisältö
Digitaalisen markkinointiviestinnän keinot.
Opiskelumateriaali
-Komulainen, M. 2018. Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki. Kauppakamari. (e-kirja)
-Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, workshopit, ryhmätyöt.
Arviointikriteerit
Numeerinen 0-5.
Arviointimenetelmät
Kiitettävä 5
Osaa kriittisesti tarkastella digitaalisen markkinointiviestinnän keinoja ja ymmärtää niiden vaikutukset yrityksen viestinnän menestykseen. Osaa ottaa huomioon analyyttisellä tavalla keinoihin liittyvän teorian.
Hyvä 3
Osaa luokitella erilaisia digitaalisen markkinointiviestinnän keinoja sekä arvioida niiden vaikutuksia yrityksen menestykseen.
Tyydyttävä 1
Tunnistaa eri markkinointiviestinnän keinot.