VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Liiketoimintaosaaminen (ylempi AMK) (TLY) > 2017 > Vuosi 2 > Asiakkuuksien johtaminen (TLY1103)

Asiakkuuksien johtaminen

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLY1103
Tyyppi: Valinnainen
OPS: TLY 2017
Taso: Tradenomi (ylempi AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2018-2019)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Martin, Elina

Sisältö

Veli-Pekka Mäkeläinen
Opiskelija ymmärtää suhdemarkkinoinnin merkityksen pitkän aikavälin asiakassuhteisiin pohjautuvassa liiketoiminnassa. Opiskelija ymmärtää asiakassuhteen hallinnan käsitteen ja soveltamisen kestokulutushyödykkeiden, palveluiden ja B-to-B tuotteiden markkinoinnissa. Opiskeilja hallitsee CRM:n käsitteen sekä osaa soveltaa CRM:n mahdollisuuksia käytännön markkinoinnin johtamisen ongelmatilanteiden ja haasteiden ratkaisemiseksi. Opiskelija osaa hyödyntää CRM:ää markkinoinnin johtamisen työkaluna. Opiskelija osaa arvioida työyhteisön toimintaa sekä intressiryhmien (ensisijaisesti asiakkaat) muuttuvia tarpeita ja pystyy mukauttamaan ja kehittämään tietotekniikan järjestelmiä (CRM) johtamisen työkaluna
• Suhdemarkkinoinnin käsitettä käydään läpi lähiopintojaksoilla. Sen soveltamista käytäntöön, erityisesti CRM:n näkökulmasta, harjoitellaan oman yrityksen / yhteisön ja casejen näkökulmasta.
• Käytännön CRM-järjestelmän ominaisuuksiin ja mahdollisuuksiin tutustutaan myös kurssin aikana. Kurssiin kuuluu harjoitustyö CRM:n soveltamisesta oman yrityksen / yhteisön toimintaan.


Takaisin