VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketoimintaosaaminen (TLY) > 2015 > Vuosi 2 > Palvelulähtöisyys liiketoiminnan johtamisessa (TLYS1302)

Palvelulähtöisyys liiketoiminnan johtamisessa

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLYS1302
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: TLY 2015
Taso: Tradenomi (ylempi AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2016-2017)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Skåtar, Kim
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2016-2017

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
31.9.2016 – 31.12.2016Kim SkåtarSuomi22.8.2016 – 19.9.2016

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää palvelulogiikan merkityksen liiketoiminnan johtamisessa sekä palvelu- että teollisen yrityksen näkökulmasta. Opiskelija perehtyy asiakassuhdelähtöiseen liiketoiminnan johtamiseen.

Opiskelijan työmäärä

Opiskelijan työmäärä: 135 h. Ohjattua lähiopetusta: 21 h. Itsenäistä opiskelua: 114 h. Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Ensimmäisen vuoden opintojaksot

Sisältö

Palvelujärjestelmän osat, palvelun laatu ja koettu arvo, palvelujohtamisen periaatteet, CRM yrityksen toimintastrategiana.

Aluevaikuttavuus

Kurssin sisällössä otetaan huomioon alueen energia-alan yritysten sekä kansainvälisen kaupan erityispiirteet.

Kansainvälisyys

Kurssin sisällössä otetaan huomioon alueen energia-alan yritysten sekä kansainvälisen kaupan erityispiirteet.

Opiskelumateriaali

Peppers, D. & Rogers, M. (2014): Managing customer relationships : a strategic framework / Hoboken : John Wiley.

Grönroos, Christian: Service Management and Marketing. Customer Management in Service Competition. John Wiley & Sons, 2007

Muu luennoitsijan erikseen nimeämä materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot 21 h, projektityö 40 h, itsenäinen opiskelu 74 h

Arviointikriteerit

1 Opiskelija ymmärtää palvelulähtöisen liiketoiminnan johtamisen perusteet.
3 Opiskelijalla on hyvä ymmärrys palvelulähtöisen liiketoiminnan johtamisen periaatteista ja osaa suppeasti soveltaa periaatteita käytännössä.
5 Opiskelijalla on kiitettävä ymmärrys palvelulähtöisen liiketoiminnan johtamisen periaatteista ja osaa laajasti soveltaa periaatteita käytännössä.

Arviointimenetelmät

Kurssitehtävän suorittaminen 40%
Tentti 60%


Takaisin