B-to-B markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TK00BG65 |
OPS: | TK 2023 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2024-2025) |
Lukukausi: | Kevät |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Simunaniemi, Anna-Mari |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2024-2025
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
3002 | TK2023-2A, TK2023-2B | 6.1.2025 – 29.4.2025 | Klaus Salonen | Suomi | 1.12.2024 – 12.1.2025 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija saa valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti markkinointia yrityksille ja yhteisöille käyttäen myös uusimpia digitaalisia menetelmiä.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 81 h
- työjärjestyksessä olevaa opiskelua 30 h
- itsenäistä opiskelua 51 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Ei edeltäviä opintoja
Sisältö
Markkinoinnin 3C ja 4P mallit businesskäytössä ja digimarkkinoinnin SEO, SEM ja PPC sekä sähköpostimarkkinointi.
Aluevaikuttavuus
Kurssin sisällössä otetaan huomioon alueen yritysten sekä kansainvälisen kaupan tarpeet.
Kansainvälisyys
Kurssin sisällössä otetaan huomioon alueen yritysten sekä kansainvälisen kaupan tarpeet.
Opiskelumateriaali
Opettajan ilmoittama aineisto.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset.
Arviointikriteerit
5 - Opiskelija osaa laatia markkinointisuunitelman käyttäen erinomaisesti kaikkia opetuksessa opittuja työkaluja.
3 - Opiskelija osaa laatia markkinointisuunitelman käyttäen hyvin kaikkia opetuksessa esiteltyjä työkaluja.
1 - Opiskelija ymmärtää markkinointisuunitelman keskeisen sisällön ja hänellä on käsitys markkinointityössä käytettävistä työkaluista.
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5).