VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Tietojenkäsittelyn koulutus (TK) > 2017 > Vuosi 2 > Liike-elämän englanti I (osa A) (TLTP0105)

Liike-elämän englanti I (osa A)

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLTP0105
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: TK 2017
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2018-2019)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Auranen, Päivi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2018-2019

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
36T-LT-1-131.8.2018 – 21.12.2018Camilla HaraldSuomi20.8.2018 – 17.9.2018
37T-LT-1-231.8.2018 – 21.12.2018Päivi AuranenSuomi20.8.2018 – 17.9.2018
38T-LT-1-331.8.2018 – 21.12.2018Päivi AuranenSuomi20.8.2018 – 17.9.2018
39T-LT-1-431.8.2018 – 21.12.2018Päivi AuranenSuomi20.8.2018 – 17.9.2018
40T-TK-2-1, T-TK-2-229.10.2018 – 24.2.2019Päivi AuranenSuomi20.8.2018 – 30.10.2018
41T-TK-2-1, T-TK-2-27.1.2019 – 26.5.2019Päivi AuranenSuomi10.12.2018 – 14.1.2019

Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2020-2021.

Osaamistavoitteet

Opiskelija perehtyy englannin kielen ammatilliseen kielenkäyttöön. Tavoitteena on kehittää kirjallista ja suullista taitoa työelämää varten. Opiskelija oppii ammattisanastoa. Opiskelijalla on mahdollisuus parantaa myös peruskielitaitoaan.

Opiskelijan työmäärä

81 h, josta 39 lähiopetusta ja 41 itsenäistä työskentelyä.
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Toisen asteen opinnot.

Sisältö

Ammattikieli ja sanasto. Lukeminen, kirjoittaminen, puhuminen ja kuunteleminen. Yleisimmät suulliset ja kirjalliset kielenkäyttötilanteet.

Opiskelumateriaali

Ohjaajan kurssilla ilmoittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Tekstien lukemista, dokumenttien tuottamista, suullisia tehtäviä, ryhmätyöskentelyä, luentoja, harjoituksia, itsenäistä opiskelua.

Arviointikriteerit

Osallistuminen ja aktiivisuus, tehtävät ja tentti. Numeerinen arviointi (0-5).
1= Opiskelija ymmärtää tekstin/keskustelun pääasiat ja pyrkii osallistumaan. Opiskelija osaa alansa keskeistä sanastoa.
3= Opiskelija ymmärtää ja tuottaa oman alansa tekstiä tai keskustelua vaikka ei vielä täysin sujuvasti. Opiskelija tuntee alansa sanastoa.
5=Opiskelija kommunikoi sujuvasti ja omaa laajan sanavaraston sekä yleisesti että erikoisalallaan. Opiskelija pyrkii jatkuvasti kehittämään taitojaan.

Arviointimenetelmät

Aktiivinen osallistuminen luokkaopetukeen, kiinnostus kehittää omaa kielitaitoa, suulliset ja kirjalliset tehtävät sekä lopputentti.


Takaisin