Oppiminen ja opiskelutaidot
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | SSHP1101 |
OPS: | TH 2019 |
Taso: | Terveydenhoitaja (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 1 (2019-2020) |
Lukukausi: | Syksy |
Laajuus: | 1 op |
Vastuuopettaja: | Huusko, Taina |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2019-2020
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Lähiop. | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|---|
36 | S-SH-1A | 2.9.2019 – 22.12.2019 | Johanna Latvala | Suomi | 11 h | 19.8.2019 – 9.9.2019 |
37 | S-SH-1B | 2.9.2019 – 22.12.2019 | Suvi Kallio | Suomi | 11 h | 19.8.2019 – 9.9.2019 |
38 | S-SH-1CK | 6.1.2020 – 24.5.2020 | Outi Vekara | Suomi | 11 h | 16.12.2019 – 14.1.2020 |
39 | S-SH-1DK | 6.1.2020 – 24.5.2020 | Anne Wähä | Suomi | 11 h | 16.12.2019 – 14.1.2020 |
40 | S-SH-1VK | 6.1.2020 – 24.5.2020 | Päivi Autio | Suomi | 11 h | 16.12.2019 – 14.1.2020 |
41 | S-TH-1A | 2.9.2019 – 22.12.2019 | Helena Leppänen | Suomi | 11 h | 19.8.2019 – 9.9.2019 |
Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2022-2023.
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee ammattikorkeakoulun toiminnot, oppimisympäristön ja -yhteisön sekä oman alansa ammattikuvan. Opiskelija orientoituu koulutusohjelmansa rakenteeseen ja tutkintonsa suoritusvaatimuksiin sekä osaa laatia oman opinto-ohjelmansa.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä yhteensä 26 h.
Lähitunteja 13 h.
Itsenäistä opiskelua 13 h.
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Ei edeltäviä opintoja.
Sisältö
Opiskelun ja oppimisen tukeminen. Oman alan ammattikuva ja työtehtävät, oma koulutusohjelma ja erilaiset opiskelumenetelmät.
Opiskelumateriaali
Ilmoitettava materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Informaatiotunnit 13 h.
Arviointikriteerit
Taso 5 Opiskelija osaa:
- laatia oman opinto-ohjelmansa.
Taso 3 Opiskelija osaa:
- koulutusohjelmansa rakenteen ja tutkintonsa suoritusvaatimukset
Taso 1 Opiskelija osaa:
- ammattikorkeakoulun toiminnot, oppimisympäristön ja -yhteisön sekä oman alansa ammattikuvan.
Arviointimenetelmät
100 % osallistuminen