VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Ajankohtaiset koulutukset > Terveydenhoitajakoulutus (TH) > 2015 > Vuosi 3 > Hoitotyön tutkimus ja kehittäminen III (SSHP2003)

Hoitotyön tutkimus ja kehittäminen III

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: SSHP2003
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: TH 2015
Taso: Terveydenhoitaja (AMK)
Opiskeluvuosi: 3 (2017-2018)
Laajuus: 2 op
Vastuuopettaja: Elomaa, Virpi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2017-2018

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
12S-SH-2VK1.9.2017 – 20.4.2018Paula HakalaSuomi21.8.2017 – 18.9.2017
13S-SH-3A1.9.2017 – 22.12.2017Paula HakalaSuomi21.8.2017 – 18.9.2017
14S-SH-2CK, S-SH-2DK13.11.2017 – 22.12.2017Paula HakalaSuomi 
15S-TH-3A27.11.2017 – 30.4.2018Paula HakalaSuomi 
16S-SH-3CK, S-SH-3DK8.1.2018 – 1.6.2018Paula HakalaSuomi11.12.2017 – 15.1.2018
17S-SH-3B8.1.2018 – 1.6.2018Paula HakalaSuomi11.12.2017 – 15.1.2018
18S-SH-3C8.1.2018 – 1.6.2018Paula HakalaSuomi11.12.2017 – 15.1.2018
19S-TH-3A8.1.2018 – 1.6.2018Paula HakalaSuomi11.12.2017 – 15.1.2018

Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2018-2019.

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa soveltaa tavallisimpia tilastollisia analyysimenetelmiä

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 53 h
- mistä ohjattua opiskelua: 26 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 27 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Edeltävät opinnot: Hoitotyön tutkimus ja kehittäminen I

Sisältö

Tilastolliset aineiston analyysimenetelmät

Opiskelumateriaali

Opettajan osoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot 24 h (sisältää harjoitukset), tentti 1 h.

Arviointikriteerit

Taso 5: opiskelija osaa
- kuvata määrällisen aineiston analyysin keskeiset menetelmät ja soveltaa niitä

Taso 3: opiskelija osaa
- kuvata määrällisen aineiston analyysin menetelmiä ja tehdä joitain sovelluksia

Taso 1: opiskelija osaa
- nimetä joitain määrällisen aineiston analyysin menetelmiä ja tehdä ohjatusti joitain sovelluksia

Arviointimenetelmät

Tentit 100%. Numeerinen arviointi 0-5.


Takaisin