Opinnäytetyön toteutus
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | SSHO0012 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | TH 2015 |
Taso: | Terveydenhoitaja (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2017-2018) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Melender, Hanna-Leena |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2017-2018
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
16 | S-TH-3A | 30.5.2017 – 31.12.2017 | Paula Hakala, Ritva Alaniemi | Suomi | 29.5.2017 – 30.12.2017 |
17 | S-SH-3VK | 1.1.2018 – 31.5.2018 | Paula Hakala | Suomi | 11.12.2017 – 15.1.2018 |
18 | S-SH-3CK | 1.1.2018 – 31.5.2018 | Anne Puska, Eila Rasivirta | Suomi | 11.12.2017 – 15.1.2018 |
19 | S-SH-3A | 1.9.2017 – 31.12.2017 | Outi Vekara, Ritva Alaniemi | Suomi | 30.8.2017 – 30.10.2017 |
20 | S-SH-3B | 1.9.2017 – 31.12.2017 | Ritva Alaniemi, Taina Huusko | Suomi | 30.8.2017 – 30.10.2017 |
21 | S-SH-3C | 1.9.2017 – 31.12.2017 | Hanna-Leena Melender | Suomi | 30.8.2017 – 30.10.2017 |
22 | S-SH-3DK | 1.9.2017 – 31.12.2017 | Johanna Latvala, Marita Salmu, Suvi Kallio | Suomi | 30.8.2017 – 30.11.2017 |
Suoritus rästissä? Katso toteutukset lukuvuonna 2018-2019.
Osaamistavoitteet
Ks. Opinnäytetyön tavoitteet: http://www.puv.fi/fi/study/opintoihin_osallistuminen/opinnaytetyo/
Opiskelijan työmäärä
135 h. Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Opinnäytetyön suunnitelman laatiminen SSHO0011
Sisältö
Empiirisessä tutkimuksessa aineisto kerätään ja analysoidaan tai toiminnallisessa opinnäytetyössä toiminnallinen osuus toteutetaan
Opiskelumateriaali
Opinnäytetyöohje: http://www.puv.fi/fi/study/opintoihin_osallistuminen/opinnaytetyo/
Tutkimusmenetelmäkirjallisuus ja muu relevantti kirjallisuus
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Itsenäinen työskentely
Arviointikriteerit
Ks. http://www.puv.fi/fi/study/opintoihin_osallistuminen/opinnaytetyo/
Arviointimenetelmät
Ks. http://www.puv.fi/fi/study/opintoihin_osallistuminen/opinnaytetyo/
Harjoittelu
-
Lisätietoja
-