WWW-ohjelmointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TTS2201 |
Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Ammattiopinnot |
OPS: | T-TK 2009 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2011-2012) |
Laajuus: | 5 op |
Vastuuopettaja: | Salonen, Klaus |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2011-2012
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
5 | 9.1.2012 – 2.3.2012 | Klaus Salonen | Suomi | 7.12.2011 – 15.1.2012 |
6 | 9.1.2012 – 2.3.2012 | Mika Tamminen | Suomi | 7.12.2011 – 15.1.2012 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää kehitys- ja ylläpitotyön eri työtavat, käytänteet ja työkalut. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja ylläpitää web sovelluksen hyödyntäen tietojaan.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 135 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 67 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 68 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Verkkopalvelun suunnittelu -opintojakson tuottama osaaminen tai muulla tavalla ansaittu vastaava osaaminen.
Sisältö
Web sovellustyössä käytettävät työkalut ja käytänteet. Kehitystyö PHP ja MySQL ympäristössä.
Opiskelumateriaali
Opettajan osoittamaa ja hyväksymää aineistoa.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot ja harjoitukset. Itsenäinen ja ryhmä työskentely.
Luennot ja harjoitukset 60 h, verkkotuettu opetus 60 h, projektityö 15 h.
Arviointikriteerit
Opiskelija osaa
5 käyttää ja soveltaa keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä sujuvasti erilaisissa tilanteissa
- tuottaa kirjallista materiaalia alan teorioista, käsitteistä ja menetelmistä
- viestiä alan asioista ja ilmiöistä erilaisille kohderyhmille
3 käyttää johdonmukaisesti teorioita, käsitteitä ja menetelmiä kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä
- keskustella lähialojen edustajien kanssa alan keskeisimmistä asioista
1 käyttää keskeisiä teorioita, käsitteitä ja menetelmiä erilaisissa tilanteissa
- kommunikoida alan keskeisistä asioista valitun kohderyhmän kanssa
Arviointimenetelmät
Tehtävät, luento ja harjoitustyö. Numeerinen arviointi (0-5)