Tietojenkäsittelyn englanti II
| Rakennetyyppi: | Opintojakso | 
|---|---|
| Koodi: | TTP0315 | 
| Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot | 
| OPS: | T-TK 2008 | 
| Taso: | Tradenomi (AMK) | 
| Opiskeluvuosi: | 2 (2009-2010) | 
| Laajuus: | 3 op | 
| Vastuuopettaja: | Auranen, Päivi | 
| Opetuskieli: | Suomi | 
Toteutukset lukuvuonna 2009-2010
| Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen | 
|---|---|---|---|---|---|
| 6 | T-TK-3DI, T-TK-3TH | 4.1.2010 – 1.5.2010 | Päivi Auranen | Suomi | 7.12.2009 – 10.1.2010 | 
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää oman ammattialan tekstejä ja puhetta sekä pystyy selviytymään suullisesti ja kirjallisesti työelämän eri tilanteissa englannin kielellä. Lisäksi hän hallitsee oman ammattialansa ja liike-elämän sanastoa ja omaksuu positiivisen asenteen jatkuvaa, myös omatoimista, kielenopiskelua kohtaan. Opiskelija ymmärtää ammattikielenkäytön eroavan yleiskielestä.
Opiskelijan työmäärä
81 h, josta 39 lähiopetusta ja 41 itsenäistä työskentelyä
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Lukiokurssit tai tasotesti tai Englanninvalmentava kurssi.
Sisältö
Oman ammattialan tekstejä sekä niihin liittyviä harjoituksia, liike-elämän viestintää harjoituksineen; työelämän tilanteita simuloivia tekstejä ja harjoituksia.
Opiskelumateriaali
Kerätään kurssin aikana harjoituksista ja ajankohtaisista teksteistä.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Harjoitukset ja tehtävät.
Arviointikriteerit
1= Opiskelija ymmärtää tekstin/keskustelun pääasiat ja pyrkii osallistumaan. Opiskelija osaa alansa keskeistä sanastoa. 
3= Opiskelija ymmärtää ja tuottaa oman alansa tekstiä tai keskustelua vaikka ei vielä täysin sujuvasti. Opiskelija tuntee alansa sanastoa. 
5=Opiskelija kommunikoi sujuvasti ja omaa laajan sanavaraston sekä yleisesti että erikoisalallaan. Opiskelija pyrkii jatkuvasti kehittämään taitojaan.  
htäväkansio.Arviointikriteerit_en Active participation in class meetings, oral and written exercises, exam. Numeric scale (0-5)
Arviointimenetelmät
Jatkuva näyttö, kirjalliset ja suulliset tehtävät, portfolio.
