VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Johtaminen ja projektityö kansainvälisessä ympäristössä (T-TE) > 2010 > Projektimarkkinointi (TTEX0009)

Projektimarkkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TTEX0009
Tyyppi: Sijoittamaton
OPS: T-TE 2010
Taso: Täydennyskoulutus yms.
Laajuus: 1,5 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
13.1.2011 – 29.4.2011Heidi HellströmSuomi7.12.2010 – 9.1.2011

Osaamistavoitteet

Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 40 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 30 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 10 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Esitiedot eivät tarpeen.

Sisältö

Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.

Opiskelumateriaali

- Cova, Bernard, Pervez Ghauri and Robert Salle (2002): Project Marketing: Beyond Competitive Bidding, West Sussex, England.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, projektityöt.

Arviointikriteerit

5= opiskelija ymmärtää erinomaisesti projektimarkkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin
3= opiskelija ymmärtää hyvin projektimarkkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa niitä monelta osin
1= opiskelija ymmärtää projektimarkkinoinnin perusteet

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi (0-5). Harjoitustyöt.


Takaisin