Projektimarkkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TTEX0009 |
Tyyppi: | Sijoittamaton |
OPS: | T-TE 2010 |
Taso: | Täydennyskoulutus yms. |
Laajuus: | 1,5 op |
Vastuuopettaja: | Hellström, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
1 | 3.1.2011 – 29.4.2011 | Heidi Hellström | Suomi | 7.12.2010 – 9.1.2011 |
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 40 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 30 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 10 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Esitiedot eivät tarpeen.
Sisältö
Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.
Opiskelumateriaali
- Cova, Bernard, Pervez Ghauri and Robert Salle (2002): Project Marketing: Beyond Competitive Bidding, West Sussex, England.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, projektityöt.
Arviointikriteerit
5= opiskelija ymmärtää erinomaisesti projektimarkkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin
3= opiskelija ymmärtää hyvin projektimarkkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa niitä monelta osin
1= opiskelija ymmärtää projektimarkkinoinnin perusteet
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5). Harjoitustyöt.