VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Yrittäjyys ja liiketoimintaosaaminen (T-LY) > 2011 > Markkinointiviestinnän johtaminen matkailuyrityksessä (TLYS1402)

Markkinointiviestinnän johtaminen matkailuyrityksessä

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLYS1402
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-LY 2011
Taso: Tradenomi (ylempi AMK)
Laajuus: 5 op
Vastuuopettaja: Smeds, Peter
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa analysoida matkailuyrityksen markkinointiviestintää ja hän pystyy suunnittelemaan sitä markkinointistrategian mukaisesti. Opiskelija on kykenevä osallistumaan markkinointistrategian laadintaan.

Opiskelijan työmäärä

(5 op * 27 h = 135 tuntia)
- josta lähiopetusta 50 h
- itsenäistä ja virtuaaliopetusta: 85 h

Sisältö

Markkinoinnin analyysimenetelmät, asiakasryhmien tarpeiden hyödyntäminen ja ennakointi markkinoinnissa ja markkinointistrategian laadinnassa.

Opiskelumateriaali

Ei määritelty

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot ja kirjallisuus, harjoitustehtävät

Arviointikriteerit

5. kyky luoda uutta opitun perusteella
3. kyky analysoida ja perustella
1. kyky tunnistaa ja ymmärtää

Arviointimenetelmät

Kirjallisuusesseet, analysointiraportit


Takaisin