VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalous (T-LT) > 2013 > Vuosi 2 > Vihreä markkinointi (TLS1402)

Vihreä markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1402
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-LT 2013
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2014-2015)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Skåtar, Kim
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2014-2015

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
222.8.2014 – 19.12.2014Åsa LillhannusSuomi15.8.2014 – 14.9.2014
35.1.2015 – 30.4.2015Åsa LillhannusSuomi8.12.2014 – 12.1.2015

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on että opiskelija tunnistaa ja ymmärtää ympäristöperäisten kysymysten merkityksen yritykselle markkinoinnin näkökulmasta sekä paikallisella, että kansainvälisellä tasolla. Opiskelijan tulee myös tietää ja osata huomioida ekologisuuden yrityksen markkininnissa.

Opiskelijan työmäärä

Kokonaistyömäärä 81 h joista
- 40 h ohjattua työskentelyä,
- 41h itsenäistä työskentelyä

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Asiakassuuntainen markkinointi. Vastuullinen liiketoiminta.

Sisältö

Kestävään kehitykseen perustuva markkinointistrategia, eettinen markkinointi, vihreä viestintä, kuluttajan rooli.

Opiskelumateriaali

Ottman Jaqueline A. 2011. The new rules of Green Marketing. Sheffield. Greenleaf Publishing Limited Martin, Diane&Schouten, John. 2012. Sustainable Marketing. New Jersey. Prentice-Hall Olausson Victoria. 2009. Grön kommunikation. Malmö. Liber

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset ja projektit

Arviointikriteerit

1 opiskelija ymmärtää vihreän markkinoinnin perusteet.
3 opiskelija ymmärtää hyvin vihreän markkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa asioita käytönnössä.
5 opiskelija ymmärtää erittäin hyvin vihreän markkinoinnin perusteet ja osaa soveltaa asioita käytönnössä.

Arviointimenetelmät

Kirjallinen tentti 50%, projekityöt 50%. Numerinen arviointi (0-5) work


Takaisin