Markkinointi verkostoissa
Rakennetyyppi: | Opintokokonaisuus |
---|---|
Koodi: | TLS1400 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | T-LT 2010 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Laajuus: | 15 op |
Vastuuopettaja: | Skåtar, Kim |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija saa tietoa verkostoissa tapahtuvasta markkinoinnista, business-to-business ja virtuaalisia verkostoja sekä suhteita yrityksen ja asiakaan välillä silmällä pitäen. Opiskelija osaa kehittää markkinointitoimenpiteitä verkostoissa ja asiakassuhteissa sekä osaa toteuttaa toimenpiteitä käytännössä.
Opintojaksot:
Projektimarkkinointi (3 op)
Business-to-business markkinointi (2 op)
Business-to-business verkostot (3 op)
Virtuaalinen markkinointi (4 op)
Suhdemarkkinointi (3 op)