VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalous (T-LT) > 2009V > Markkinointi kuluttajille (TLS1500)

Markkinointi kuluttajille

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: TLS1500
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-LT 2009V
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 15 op
Vastuuopettaja: Skåtar, Kim
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija tuntee kuluttajamarkkinoinnin erityispiirteet. Opiskelija osaa kehittää kuluttajamarkkinoille suunnattuja markkinointitoimenpiteitä ja osaa toteuttaa niitä käytännössä.

Opintojaksot:
Kuluttaja- ja ostokäyttäytyminen (3 op)
Sovellettu päätösanalyysi (4 op)
Palvelujen markkinointi (5 op)
Suhdemarkkinointi (3 op)


Takaisin