Markkinointi verkostoissa
| Rakennetyyppi: | Opintokokonaisuus | 
|---|---|
| Koodi: | TLS1400 | 
| Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot | 
| OPS: | T-LT 2009V | 
| Taso: | Tradenomi (AMK) | 
| Laajuus: | 15 op | 
| Vastuuopettaja: | Skåtar, Kim | 
| Opetuskieli: | Suomi | 
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija saa tietoa verkostoissa tapahtuvasta markkinoinnista, business-to-business ja virtuaalisia verkostoja sekä suhteita yrityksen ja asiakaan välillä silmällä pitäen. Opiskelija osaa kehittää markkinointitoimenpiteitä verkostoissa ja asiakassuhteissa sekä osaa toteuttaa toimenpiteitä käytännössä. 
Opintojaksot:
Projektimarkkinointi (3 op)
Business-to-business markkinointi (2 op)
Business-to-business verkostot (3 op)
Virtuaalinen markkinointi (4 op)
Suhdemarkkinointi (3 op)
