Projektimarkkinointi
| Rakennetyyppi: | Opintojakso | 
|---|---|
| Koodi: | TLS1302 | 
| Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot | 
| OPS: | T-LT 2009V | 
| Taso: | Tradenomi (AMK) | 
| Opiskeluvuosi: | 2 (2010-2011) | 
| Laajuus: | 3 op | 
| Vastuuopettaja: | Björkman, Päivi | 
| Opetuskieli: | Suomi | 
Toteutukset lukuvuonna 2010-2011
| Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen | 
|---|---|---|---|---|
| 4 | 3.1.2011 – 29.4.2011 | Päivi Björkman | Suomi | 7.12.2010 – 9.1.2011 | 
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista osana yrityksen strategiaa. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.
Opiskelijan työmäärä
yht. 80 h
luennot ja tentti 40 h
itsenäinen työskentely 40 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
markkinoinnin perusteet
Sisältö
Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.
Opiskelumateriaali
Artto, Karlos-Martinsuo, Miia-Kujala Jaakko. 2006. Projektiliiketoiminta. WSOY, Helsinki.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, itseopiskelu, pienryhmä- ja harjoitustyöt, projektityöt.
Arviointikriteerit
1: opiskelija osaa ohjatusti hyödyntää opintojakson oppisisällössä määriteltyjä käsitteitä
3: opiskelija osaa oma-aloitteisesti soveltaa opintojakson käsitteitä
5: opiskelija osaa soveltaa opintojakson teoriaa uusissa asiayhteyksissä
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5).
tentti 80 %
tehtävät 20 %
