VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalous (T-LT) > 2009 > Markkinoinnin suuntautumisvaihtoehto (TLS1000)

Markkinoinnin suuntautumisvaihtoehto

Rakennetyyppi: Tutkinnon rakenne
Koodi: TLS1000
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-LT 2009
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 60 op
Vastuuopettaja: Skåtar, Kim
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Suuntautumisvaihtoehdon tavoitteena on, että opiskelija tuntee ja ymmärtää markkinoinnin uusia ja perinteisiä ajatusmalleja ja teorioita ja osaa soveltaa niitä käytännössä. Opiskelija kykenee järjestelmällisellä tavalla työskentelemään markkinointikysymysten parissa kansainvälisessä ympäristössä. Opiskelija osaa analysoida markkinoita ja osaa tehdä markkinointpäätöksiä dynaamisessä ympäristössä.


Takaisin