Business-to-Business - markkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1303 |
Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot |
OPS: | T-LT 2008 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2009-2010) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Hellström, Heidi |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2009-2010
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
5 | 4.1.2010 – 1.5.2010 | Paula Lundman | Suomi | 7.12.2009 – 10.1.2010 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää yritysten välisen markkinoinnin, erityisesti markkinointiviestinnän erityispiirteet. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa yritysten välisen myyntityön ja käyttää uusia aktivoivia esitystyökaluja.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 52 h
- työjärjestyksessä olevaa opiskelua 27 h
- itsenäistä opiskelua 25 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Asiakassuuntaisen markkinoinnin perusteet
Sisältö
Business to business-markkinoinnin toimintakenttä, neuvotteleva myyntityö, menekinedistäminen ja mainonta.
Opiskelumateriaali
Nieminen -Tomperi 2008. Myynnin johtamisen uusi aika.
Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitus- ja projektityöt, myyntineuvottelujen videointi.
Arviointikriteerit
1 opiskelija ymmärtää business to business- markkinoinnin perusteita
3 opiskelija ymmärtää hyvin business to business- markkinoinnin perusteita ja osaa soveltaa niitä osin
5 opiskelija ymmärtää erinomaisesti business to business- markkinoinnin perusteita ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5).