Projektimarkkinointi
| Rakennetyyppi: | Opintojakso |
|---|---|
| Koodi: | TLS1302 |
| Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot |
| OPS: | T-LT 2007 |
| Taso: | Tradenomi (AMK) |
| Opiskeluvuosi: | 2 (2008-2009) |
| Laajuus: | 3 op |
| Vastuuopettaja: | Björkman, Päivi |
| Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2008-2009
| Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 9.3.2009 – 30.5.2009 | Kari Tikkala | Suomi | 16.2.2009 – 15.3.2009 |
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista osana yrityksen strategiaa. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.
Opiskelijan työmäärä
yht. 80 h
luennot ja tentti 40 h
itsenäinen työskentely 40 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
markkinoinnin perusteet
Sisältö
Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.
Opiskelumateriaali
Artto, Karlos-Martinsuo, Miia-Kujala Jaakko. 2006. Projektiliiketoiminta. WSOY, Helsinki.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, itseopiskelu, pienryhmä- ja harjoitustyöt, projektityöt.
Arviointikriteerit
1: opiskelija osaa ohjatusti hyödyntää opintojakson oppisisällössä määriteltyjä käsitteitä
3: opiskelija osaa oma-aloitteisesti soveltaa opintojakson käsitteitä
5: opiskelija osaa soveltaa opintojakson teoriaa uusissa asiayhteyksissä
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5).
tentti 80 %
tehtävät 20 %
