Sovellettu päätösanalyysi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1301 |
Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot |
OPS: | T-LT 2007 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 3 (2009-2010) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Skåtar, Kim |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2009-2010
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
4 | T-LT-3M | 26.10.2009 – 6.3.2010 | Kim Skåtar | Suomi | 5.10.2009 – 1.11.2009 |
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija saa tarvittavat tiedot case-harjoitusten hyödyntämisestä oppimisprosessissaan. Edellisten markkinoinnin opintojaksojen tietoja hyödynnetään case-harjoitusten kuvaamien ongelmien ratkaisuissa. Opiskelija oppii luovuutta ja itsenäistä työskentelyä käytännön esimerkkien avulla. Keskeistä on, että opiskelija vastaa oppimistapahtumastaan ja harjoittelee ongelmanratkaisua, päätöksentekoa, johtamista ja arviointia.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä: 108 h. Luennot 3h. Ohjattua lähiopetusta: 30 h. Itsenäistä opiskelua: 75 h.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Asiakassuuntainen markkinointi, palvelujen markkinointi, suhdemarkkinointi.
Sisältö
Todellisten yritysmaailman tilanteiden arviointi, ongelman havaitseminen, erilaisten ratkaisujen arviointi ja päätöksenteonharjoittelu.
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan jakamat käytännön esimerkit ja artikkelit.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, harjoitustyöt, projektityöt.
Arviointikriteerit
1 Opiskelija ymmärtää liiketoiminnan periatteet markkinoinnin näkökulmasta.
3 Opiskelijalla on hyvä ymmärrys liiketoiminnan periaatteista markkinoinnin näkökulmasta ja osaa suppeasti soveltaa periaatteita käytännössä.
5 Opiskelijalla on kiitettävä ymmärrys liiketoiminnan periaatteista markkinoinnin näkökulmasta ja osaa laajasti soveltaa periaatteita käytännössä.
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5). Harjoitustyö 50%, esitys ja tuntiaktiviteetti 50%