VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Liiketalous (T-LT) > 2006V > Vuosi 3 > Business-to-Business - markkinointi (TLS1303)

Business-to-Business - markkinointi

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TLS1303
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot
OPS: T-LT 2006V
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 3 (2008-2009)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2008-2009

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
325.8.2008 – 25.10.2008Paula LundmanSuomi15.8.2008 – 31.8.2008
45.1.2009 – 2.5.2009Paula LundmanSuomi8.12.2008 – 11.1.2009

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää yritysten välisen markkinoinnin, erityisesti markkinointiviestinnän erityispiirteet. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa yritysten välisen myyntityön ja käyttää uusia aktivoivia esitystyökaluja.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä 52 h
- työjärjestyksessä olevaa opiskelua 27 h
- itsenäistä opiskelua 25 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Asiakassuuntaisen markkinoinnin perusteet

Sisältö

Business to business-markkinoinnin toimintakenttä, neuvotteleva myyntityö, menekinedistäminen ja mainonta.

Opiskelumateriaali

Nieminen -Tomperi 2008. Myynnin johtamisen uusi aika.
Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitus- ja projektityöt, myyntineuvottelujen videointi.

Arviointikriteerit

1 opiskelija ymmärtää business to business- markkinoinnin perusteita
3 opiskelija ymmärtää hyvin business to business- markkinoinnin perusteita ja osaa soveltaa niitä osin
5 opiskelija ymmärtää erinomaisesti business to business- markkinoinnin perusteita ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi (0-5).


Takaisin