Markkinoinnin suuntautumisvaihtoehto
Rakennetyyppi: | Tutkinnon rakenne |
---|---|
Koodi: | TLS1000 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | T-LT 2006 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Laajuus: | 60 op |
Vastuuopettaja: | Skåtar, Kim |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Suuntautumisvaihtoehdon tavoitteena on, että opiskelija tuntee ja ymmärtää markkinoinnin uusia ja perinteisiä ajatusmalleja ja teorioita ja osaa soveltaa niitä käytännössä. Opiskelija kykenee järjestelmällisellä tavalla työskentelemään markkinointikysymysten parissa kansainvälisessä ympäristössä. Opiskelija osaa analysoida markkinoita ja osaa tehdä markkinointpäätöksiä dynaamisessä ympäristössä.