Sovellettu päätösanalyysi
| Rakennetyyppi: | Opintojakso | 
|---|---|
| Koodi: | TLS1301 | 
| Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot | 
| OPS: | T-LT 2005V | 
| Taso: | Tradenomi (AMK) | 
| Opiskeluvuosi: | 3 (2007-2008) | 
| Laajuus: | 3 op | 
| Vastuuopettaja: | Skåtar, Kim | 
| Opetuskieli: | Suomi | 
Toteutukset lukuvuonna 2007-2008
| Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | T-LT-3M | 29.10.2007 – 7.3.2008 | Kim Skåtar | Suomi | 8.10.2007 – 2.11.2007 | 
Osaamistavoitteet
Tavoitteena on, että opiskelija saa tarvittavat tiedot case-harjoitusten hyödyntämisestä oppimisprosessissaan. Edellisten markkinoinnin opintojaksojen tietoja hyödynnetään case-harjoitusten kuvaamien ongelmien ratkaisuissa. Opiskelija oppii luovuutta ja itsenäistä työskentelyä käytännön esimerkkien avulla. Keskeistä on, että opiskelija vastaa oppimistapahtumastaan ja harjoittelee ongelmanratkaisua, päätöksentekoa, johtamista ja arviointia.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä: 108 h. Luennot 3h. Ohjattua lähiopetusta: 30 h. Itsenäistä opiskelua: 75 h.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Asiakassuuntainen markkinointi, palvelujen markkinointi, suhdemarkkinointi.
Sisältö
Todellisten yritysmaailman tilanteiden arviointi, ongelman havaitseminen, erilaisten ratkaisujen arviointi ja päätöksenteonharjoittelu.
Opiskelumateriaali
Luennoitsijan jakamat käytännön esimerkit ja artikkelit.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, harjoitustyöt, projektityöt.
Arviointikriteerit
1 Opiskelija ymmärtää liiketoiminnan periatteet markkinoinnin näkökulmasta. 
3 Opiskelijalla on hyvä ymmärrys liiketoiminnan periaatteista markkinoinnin näkökulmasta ja osaa suppeasti soveltaa periaatteita käytännössä. 
5 Opiskelijalla on kiitettävä ymmärrys liiketoiminnan periaatteista markkinoinnin näkökulmasta ja osaa laajasti soveltaa periaatteita käytännössä.
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5). Harjoitustyö 50%, esitys ja tuntiaktiviteetti 50%
