Projektimarkkinointi
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TLS1302 |
Tyyppi: | Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Perusopinnot |
OPS: | T-LT 2005 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2006-2007) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Björkman, Päivi |
Opetuskieli: | Suomi |
Osaamistavoitteet
Opintojakson tavoitteena on antaa opiskelijoille tietoa projektimyynnistä ja markkinoinnista osana yrityksen strategiaa. Opintojaksossa käsitellään projektimarkkinonnin ja myynnin eritysluonnetta ja ominaisuuksia.
Opiskelijan työmäärä
yht. 80 h
luennot ja tentti 40 h
itsenäinen työskentely 40 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
markkinoinnin perusteet
Sisältö
Projektimarkkinoinnin luonne ja ominaisuudet, markkinointistrategia, projektitekniikka, projektimarkkinointi ja yhteistoimintaverkostojen johtaminen sekä projektien myyntiprosessi.
Opiskelumateriaali
Artto, Karlos-Martinsuo, Miia-Kujala Jaakko. 2006. Projektiliiketoiminta. WSOY, Helsinki.
- Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, itseopiskelu, pienryhmä- ja harjoitustyöt, projektityöt.
Arviointikriteerit
1: opiskelija osaa ohjatusti hyödyntää opintojakson oppisisällössä määriteltyjä käsitteitä
3: opiskelija osaa oma-aloitteisesti soveltaa opintojakson käsitteitä
5: opiskelija osaa soveltaa opintojakson teoriaa uusissa asiayhteyksissä
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5).
tentti 80 %
tehtävät 20 %