VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2008 > Vuosi 2 > International Marketing Management (TIS1103)

International Marketing Management

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIS1103
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2008
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2009-2010)
Laajuus: 7 op
Vastuuopettaja: Smeds, Peter
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2009-2010

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
7T-IB-2-224.8.2009 – 19.12.2009Emmanuel NdzibahEnglanti14.8.2009 – 6.9.2009
8T-IB-2-14.1.2010 – 29.5.2010Satu LautamäkiEnglanti7.12.2009 – 10.1.2010

Osaamistavoitteet

The student is able to analyze and make decisions from an international point of view. A special emphasis on cultural differences and international marketing strategies.

Sisältö

Market analysis, cultural effect on strategies and international marketing strategies.

Opiskelumateriaali

- Usunier, J-C. 1993. International Marketing - a Cultural Approach.
- Youngs et al. 1989. International Market Entry and Development. Prentice Hall.
- Articles and other material provided by the lecturer.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, group work, individual studies.

Arviointimenetelmät

Active participation, project assignments and examination. Numerical (0-5).


Takaisin