VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2008 > Vuosi 1 > Personal Selling and Advertising (TIA0204)

Personal Selling and Advertising

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIA0204
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2008
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 (2008-2009)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2008-2009

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
7T-IB-1-19.3.2009 – 30.5.2009Kari TikkalaEnglanti16.2.2009 – 15.3.2009
8T-IB-1-29.3.2009 – 30.5.2009Kari TikkalaEnglanti16.2.2009 – 15.3.2009

Osaamistavoitteet

Student understands the selling process and can utilize it in different personal selling situations.

Opiskelijan työmäärä

Total work load of the course: 81 h
- of which scheduled studies: 40 h
- of which autonomous studies: 41 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

No prerequisites

Sisältö

The importance and purpose of dealing with personal selling and customer service, sales process and relationships.

Opiskelumateriaali

- Futrell. C, 2000. Fundamentals of Selling. New Jersey. Prentice-Hall International.
-Other material provided by the teacher.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures 21h, individual assignments 20h, group assignments 40h.

Arviointikriteerit

5 Student understands excellently the concept of personal selling and can to a great extent apply the learned issues in practice through cases
3 Student understands well the concept of personal selling and can apply learned issues in practice with different selling cases
1 Student understands some basics of personal selling

Arviointimenetelmät

Numerical (0-5). Participation 80% and projects 20%.


Takaisin