VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2007 > Vuosi 1 > Marketing-Mix Elements (TIA0201)

Marketing-Mix Elements

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIA0201
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2007
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 1 (2007-2008)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2007-2008

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
5T-IB-1-127.8.2007 – 21.12.2007Karl-Johan SmedsEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007
6T-IB-1-227.8.2007 – 7.3.2008Karl-Johan SmedsEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007

Osaamistavoitteet

The student understands required prerequisites before marketing mix decisions are made and can develop a functioning business idea through marketing plan by utilizing marketing-mix elements. Students understands the requirements of working in a group.

Opiskelijan työmäärä

Total work load of the course: 81 h
- of which scheduled studies: 40 h
- of which autonomous studies and planning of business idea: 41 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

No prerequisites

Sisältö

Marketing strategy, environement, segmentation, market analysis, marketing mix elements (7Ps)

Opiskelumateriaali

-Marketing : concepts and strategies / Sally Dibb ... [et al.] (2006 or the latest edition).
-Other material provided by the teacher

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures 25h, individual homework 15h, group work 30h, case project 11h.

Arviointikriteerit

5 Student can develop an innovative business idea and perform state of art Marketing Mix decisions through marketing plan. Student works innovatively in a group and understands how to create additional value to the group work
3 Student can utilize the Marketing Mix elements in a business idea and marketing plan and create innovative solutions in a group
1 Student understands the concept of Marketing Mix Elements and knows how to work in a group

Arviointimenetelmät

Numerical (0-5). Exam 50%, marketing plan 50%.


Takaisin