VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2006 > Vuosi 2 > International Marketing Management (TIS1103)

International Marketing Management

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIS1103
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2006
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2007-2008)
Laajuus: 7 op
Vastuuopettaja: Smeds, Peter
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2007-2008

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
3T-IB-2-127.8.2007 – 21.12.2007Emmanuel NdzibahEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007
4T-IB-2-227.8.2007 – 21.12.2007Emmanuel NdzibahEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007

Osaamistavoitteet

The student is able to analyze and make decisions from an international point of view. A special emphasis on cultural differences and international marketing strategies.

Sisältö

Market analysis, cultural effect on strategies and international marketing strategies.

Opiskelumateriaali

- Usunier, J-C. 1993. International Marketing - a Cultural Approach.
- Youngs et al. 1989. International Market Entry and Development. Prentice Hall.
- Articles and other material provided by the lecturer.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, group work, individual studies.

Arviointimenetelmät

Active participation, project assignments and examination. Numerical (0-5).


Takaisin