VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > International Business (T-IB) > 2006 > Vuosi 2 > Industrial Marketing and Purchasing (TIS1102)

Industrial Marketing and Purchasing

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TIS1102
Tyyppi: Pakollinen valinnainen (vaihtoehtoinen) / Ammattiopinnot
OPS: T-IB 2006
Taso: Tradenomi (AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2007-2008)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Nahan-Suomela, Rosmeriany
Opetuskieli: Englanti

Toteutukset lukuvuonna 2007-2008

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
2T-IB-2-127.8.2007 – 21.12.2007Karl-Johan SmedsEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007
3T-IB-2-227.8.2007 – 21.12.2007Karl-Johan SmedsEnglanti17.8.2007 – 7.9.2007

Osaamistavoitteet

To introduce the student to international marketing and purchasing with a special emphasis on industrial networks.

Opiskelijan työmäärä

Total work load of the course: 81 h
- of which scheduled studies: 39 h
- of which autonomous studies: 42 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Marketing Mix Elements

Sisältö

Special features of the industrial market, professional purchasing, industrial segmentation, market information, market planning, industrial market communication, negotiations and networks.

Opiskelumateriaali

Business to Business Marketing : analysis and practice in a dynamic environment / Rob P. Vitale, Joseph J. Giglierano. (2002 or the latest edition).

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Lectures, reading assignments and written assignments.

Arviointikriteerit

1
The student understands international marketing and purchasing in industrial networks.

3
The student understands well international marketing and purchasing in industrial networks and can apply learned issues in practice.

5
The student understands excellently international marketing and purchasing in industrial networks and can apply to a great extent the learned issues in practice.

Arviointimenetelmät

Numerical (0-5).
Exam, activity and assignments


Takaisin