Markkinointiviestintä ja asiakaspalvelu
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | TFA0205 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | T-FE 2011 |
Taso: | Tradenomi (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 1 (2011-2012) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Lundman, Paula |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2011-2012
Tot. | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|
6 | 9.1.2012 – 27.4.2012 | Päivi Björkman | Suomi | 7.12.2011 – 15.1.2012 |
7 | 5.3.2012 – 27.4.2012 | Klaus Salonen | Suomi | 13.2.2012 – 11.3.2012 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää ensiluokkaisen markkinointiviestinnän vaiheet ja osaa toteuttaa vuorovaikutteista asiakaspalvelua ja muuta markkinointiviestintää.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 78 h
- työjärjestyksessä olevaan opiskelua 39 h
- itsenäistä opiskelua 39 h
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Ei edeltäviä opintoja
Sisältö
Henkilökohtaisen myyntityön ja asiakaspalvelun merkitys ja tehtävät, asiakaspalvelun kehittäminen, myyntiä tukevat toiminnot: menekinedistäminen, suhdetoiminta ja mainonta.
Opiskelumateriaali
Bergström S.- Leppänen A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi
Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, ryhmätyöt. projektityö
Arviointikriteerit
1 Opiskelija ymmärtää markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita
3 Opiskelija ymmärtää hyvin markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita ja osaa soveltaa niitä monelta osin
5 Opiskelija ymmärtää erinomaisesti markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin
Arviointimenetelmät
Numeerinen arviointi (0-5), tentti 70 %, raportit 30 %