VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Företagsekonomi (T-FE) > 2010 > Marknadsföring till konsumenter (TFS1100)

Marknadsföring till konsumenter

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: TFS1100
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: T-FE 2010
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 15 op
Vastuuopettaja: Virtanen, Henrik
Opetuskieli: Ruotsi

Osaamistavoitteet

Målet är att studeranden känner till konsumentmarknadsföringens särdrag. Studeranden kan utveckla marknadsföringsåtgärder riktade till konsumentmarknaden och kan tillämpa dessa i praktiken.

Kurser:
Konsument- och köpbeteende (3 sp)
Tillämpad beslutsanalys (4 sp)
Marknadsföring av tjänster (5 sp)
Relationsmarknadsföring (3 sp)


Takaisin