VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Företagsekonomi (T-FE) > 2009 > Retail markkinointi (TLS1600)

Retail markkinointi

Rakennetyyppi: Opintokokonaisuus
Koodi: TLS1600
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: T-FE 2009
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 15 op
Vastuuopettaja: Björkman, Päivi
Opetuskieli: Suomi

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on, että opiskelija perehtyy vähittäiskaupan suomalaisiin ja kansainvälisiin toimintaympäristöihin ja –tapoihin sekä kaupan rooliin yhteiskunnassa. Opiskelija tutustuu kaupan nykyaikaisiin kilpailukeinoihin ja osaa soveltaa niitä käytännössä.

Opintojaksot:
Vähittäiskaupan toimintaympäristö (5 op)
Vähittäiskaupan johtaminen (5 op)
Vähittäiskaupan projekti (5 op)


Takaisin