VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Företagsekonomi (T-FE) > 2009 > Markkinointiviestintä ja asiakaspalvelu (TFA0205)

Markkinointiviestintä ja asiakaspalvelu

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: TFA0205
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: T-FE 2009
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Lundman, Paula
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
14.1.2010 – 1.5.2010Kari TikkalaSuomi7.12.2009 – 10.1.2010
24.1.2010 – 1.5.2010Kari TikkalaSuomi7.12.2009 – 10.1.2010
33.1.2011 – 29.4.2011Paula LundmanSuomi7.12.2010 – 9.1.2011
43.1.2011 – 29.4.2011Paula LundmanSuomi7.12.2010 – 9.1.2011
517.2.2011 – 27.5.2011Paula Lundman, Sören GranlundSuomi7.12.2010 – 9.1.2011
69.1.2012 – 27.4.2012Päivi BjörkmanSuomi7.12.2011 – 15.1.2012
75.3.2012 – 27.4.2012Klaus SalonenSuomi13.2.2012 – 11.3.2012

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää ensiluokkaisen markkinointiviestinnän vaiheet ja osaa toteuttaa vuorovaikutteista asiakaspalvelua ja muuta markkinointiviestintää.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä 78 h
- työjärjestyksessä olevaan opiskelua 39 h
- itsenäistä opiskelua 39 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Ei edeltäviä opintoja

Sisältö

Henkilökohtaisen myyntityön ja asiakaspalvelun merkitys ja tehtävät, asiakaspalvelun kehittäminen, myyntiä tukevat toiminnot: menekinedistäminen, suhdetoiminta ja mainonta.

Opiskelumateriaali

Bergström S.- Leppänen A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi
Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, ryhmätyöt. projektityö

Arviointikriteerit

1 Opiskelija ymmärtää markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita
3 Opiskelija ymmärtää hyvin markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita ja osaa soveltaa niitä monelta osin
5 Opiskelija ymmärtää erinomaisesti markkinointiviestinnän ja asiakaspalvelun perusteita ja osaa soveltaa niitä käytännössä erittäin hyvin

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi (0-5), tentti 70 %, raportit 30 %


Takaisin