VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Företagsekonomi (T-FE) > 2005 > Inriktningsalternativ för marknadsföring (TFS1000)

Inriktningsalternativ för marknadsföring

Rakennetyyppi: Tutkinnon rakenne
Koodi: TFS1000
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: T-FE 2005
Taso: Tradenomi (AMK)
Laajuus: 60 op
Vastuuopettaja: Virtanen, Henrik
Opetuskieli: Ruotsi

Osaamistavoitteet

Målet med inriktningsalternativet är att den studerande känner till och förstår både de nya och de traditionella tankemodellerna och teorierna inom marknadsföringen och kan implementera dem i praktiken. Den studerande förmår att systematiskt arbeta med marknadsföringsfrågor i en internationell omgivning. Den studerande kan analysera marknader och kan fatta marknadsföringsbeslut i en dynmanisk omgivning.


Takaisin