Sähköalan englanti 1
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | ISTP0604 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | ST 2015 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2016-2017) |
Laajuus: | 1 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2016-2017
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
8 | I-ST-2N | 6.3.2017 – 30.4.2017 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 12.12.2016 – 16.1.2017 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa laatia projektiraporttin ja esitellä sen suullisesti. Opiskelija osaa laatia helpohkoja ohjeita englanniksi sekä laatia liikekirjeitä ja sähköposteja englanniksi. Hän ymmärtää sähköalan ja juonteen aihepiirin teksteistä pääkohdat sekä osaa kuvata prosessin sekä suullisesti että kirjallisesti.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 27 tuntia, josta
luokkaopetusta 14 tuntia ja
13 tuntia itsenäistä työskentelyä.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Tekniikan englanti
Sisältö
Liikeviestintä, raportit, ohjeet ja suulliset esitykset. Sähkötekniikan ja juonteen aiheisiin liittyvä sanasto ja tekstit. Prosessinkuvaus.
Opiskelumateriaali
Opettajan kokoama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, etätehtävät, muu itsenäinen työskentely, verkko-opetus.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laadittuja ja miltei virheettömiä projektiraportteja, liikekirjeitäja ohjeita englanniksi.
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän sekä liikekirjeitä ja ohjeita englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi sekä liikekirjeitä ja ohjeita valmiin mallin avulla tyydyttävästi.
Arviointimenetelmät
Tentti, harjoitusten, kotitehtävien ja raporttien arviointi, aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen.