Sähköalan englanti 2
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | ISTP0805 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | ST 2014 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2015-2016) |
Laajuus: | 1 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2015-2016
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
4 | I-ST-3N | 1.9.2015 – 31.10.2015 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 14.8.2015 – 13.9.2015 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa laatia englanninkielisiä raportteja. Hän ymmärtää juonteen aihepiirin ja sähkötekniikan tekstejä pääpiirteittäin. Opiskelija osaa keskustella messuilla sähköalan tuotteesta. Opiskelija osaa myös laatia hakemuskirjeen ja CV:n
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 27 tuntia, josta
luookkaopetusta 14 tuntia ja
133 tuntia itsenäistä työskentelyä.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Tekniikan englanti, Sähköalan englanti I
Sisältö
Raportit ja suulliset esitelmät juonteen aiheesta, prosessinkuvaus, sähkötekniikan ja juonteen aiheen sanasto ja tekstit. Hakemuskirje ja CV, kokous- ja neuvottelutaidot.
Opiskelumateriaali
Opettajan koostama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Lähiopetus, etätehtävät, muu itsenäinen opiskelu.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston. Opiskelija pystyy tuottamaan hyvin laadittuja ja miltei virheettömiä projektiraportteja englanniksi. Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pystyy pitämään esitelmän paperista lukien. Opiskelija pystyy tuottamaan projektiraportin tai sen tiivistelmän englanniksi sekä liikekirjeitä ja ohjeita valmiin mallin avulla tyydyttävästi.
Arviointimenetelmät
Tentti, harjoitusten ja kotitehtävien arviointi, aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen.