Tekniikan englanti
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | ISTP0507 |
Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
OPS: | ST 2014 |
Taso: | Insinööri (AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2015-2016) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Kiikkala, Sanna-Liisa |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2015-2016
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|
5 | I-ST-2N | 1.9.2015 – 12.3.2016 | Sanna-Liisa Kiikkala | Suomi | 14.8.2015 – 13.9.2015 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa kertoa koulutuksestaan englanniksi ja selviää puhelinkeskustelusta englanniksi. Hän osaa esitellä sähköalan yhtiön ja tuotteen suullisesti ja kirjallisesti. Hän ymmärtää sähköalan teksteistä pääkohdat ja omaa sähkötekniikan perussanaston englanniksi sekä osaa kirjoittaa teknisiä tekstejä englanniksi.
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä 81 tuntia, josta
työjärjestyksessä olevaa opiskelua 42 tuntia
itsenäistä opiskelua 39 tuntia
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
Valmentava englanti ja /tai toisen asteen englannin oppimäärä.
Sisältö
Koulutuksesta kertominen, puhelintilanteet ja yhtiön/tuotteen esittely. Sähköalan perussanasto ja sähköalan tekstit, juonteen teemaan liittyvät tekstit ja raportointi.
Opiskelumateriaali
Opettajan kokoama materiaali
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luokkaopetus, kotitehtävät ja muu itsenäinen työskentely, Moodle.
Arviointikriteerit
Arvosana 5: Opiskelija kommunikoi miltei virheettömästi sekä suullisesti että kirjallisesti. Hän ymmärtää vaivatta alan tekstejä ja omaa laajan oman alan sanaston
Arvosana 3: Opiskelija tuntee alan keskeisen sanaston ja ymmärtää alan tekstejä. Hän pystyy osallistumaan alaan liittyvään keskusteluun ja pitämään esitelmän, joskin satunnaisia virheitä esiintyy.
Arvosana 1: Opiskelija tuntee alan perussanaston ja ymmärtää pääpohdat alan teksteistä. Hän pysyy mukana työhön ja alaan liittyvissä keskusteluissa ja pystyy pitämään esitelmän paperista lukien.
Arviointimenetelmät
Tentit, jatkuva näyttö, suoritetut etätehtävät, aktiivinen osallistuminen luokkaopetukseen