VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Opintohaku > Projektin hallinta (SSYS1406) > 2018-2019

Projektin hallinta

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: SSYS1406
Tyyppi: Pakollinen / Ammattiopinnot
OPS: S-SY 2017
Taso: Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK)
Opiskeluvuosi: 2 (2018-2019)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Melender, Hanna-Leena
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2018-2019

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliLähiop.Ilmoittautuminen
3S-SY-2Y31.8.2018 – 21.12.2018Hanna-Leena MelenderSuomi27 h20.8.2018 – 17.9.2018

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa
- suunnitella projektin
- toteuttaa projektin
- arvioida projektin

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 81 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 21 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 60 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

-

Sisältö

- projektin suunnittelu
- projektin toteutus
- projektin arviointi

Aluevaikuttavuus

Projektin suunnittelu alueelliseen toimintaan.

Kansainvälisyys

Projektinhallinnan kansainväliseen kirjallisuuteen ja kansainvälisiin projekteihin tutustuminen.

Opiskelumateriaali

Opettajan ilmoittama materiaali.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

- luento-opetus
- harjoitustehtävä, joka toimii opintosuorituksena

Arviointikriteerit

Taso 1: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- esimerkinomaisesti esitetään joitain projektin vaiheita
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja esitetty, mutta ei erityisemmin perusteltu

Taso 3: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin vaiheet on esitetty, suunnitelma ei kuitenkaan tasapainoinen
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja on esitetty ja perusteltu

Taso 5: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin eri vaiheet on esitetty perusteellisesti ja suunnitelma on tasapainoinen kokonaisuus alusta loppuun
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunnitellut valinnat on esitetty sekä huolellisesti ja analyyttisesti perusteltu

Arviointimenetelmät

- harjoitustehtävä 100 %, numeerinen arviointi

Harjoittelu

-

Lisätietoja

-


Takaisin