Projektin hallinta
Rakennetyyppi: | Opintojakso |
---|---|
Koodi: | SSYS1406 |
Tyyppi: | Pakollinen / Ammattiopinnot |
OPS: | S-SY 2017 |
Taso: | Sairaanhoitaja (ylempi AMK) / Sosionomi (ylempi AMK) / Terveydenhoitaja (ylempi AMK) |
Opiskeluvuosi: | 2 (2018-2019) |
Laajuus: | 3 op |
Vastuuopettaja: | Melender, Hanna-Leena |
Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2018-2019
Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Lähiop. | Ilmoittautuminen |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | S-SY-2Y | 31.8.2018 – 21.12.2018 | Hanna-Leena Melender | Suomi | 27 h | 20.8.2018 – 17.9.2018 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa
- suunnitella projektin
- toteuttaa projektin
- arvioida projektin
Opiskelijan työmäärä
Työmäärä yhteensä: 81 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 21 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 60 h
Oman oppimisen arviointi 1 h sisältyy lähiopetukseen.
Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot
-
Sisältö
- projektin suunnittelu
- projektin toteutus
- projektin arviointi
Aluevaikuttavuus
Projektin suunnittelu alueelliseen toimintaan.
Kansainvälisyys
Projektinhallinnan kansainväliseen kirjallisuuteen ja kansainvälisiin projekteihin tutustuminen.
Opiskelumateriaali
Opettajan ilmoittama materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
- luento-opetus
- harjoitustehtävä, joka toimii opintosuorituksena
Arviointikriteerit
Taso 1: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- esimerkinomaisesti esitetään joitain projektin vaiheita
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja esitetty, mutta ei erityisemmin perusteltu
Taso 3: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin vaiheet on esitetty, suunnitelma ei kuitenkaan tasapainoinen
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunniteltuja valintoja on esitetty ja perusteltu
Taso 5: opiskelija laatii projektisuunnitelman, jossa
- projektin eri vaiheet on esitetty perusteellisesti ja suunnitelma on tasapainoinen kokonaisuus alusta loppuun
- suunnitellun projektin eri vaiheisiin suunnitellut valinnat on esitetty sekä huolellisesti ja analyyttisesti perusteltu
Arviointimenetelmät
- harjoitustehtävä 100 %, numeerinen arviointi
Harjoittelu
-
Lisätietoja
-