VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Hoitotyö (S-SH) > 2007T > Vuosi 3 > Hoitotyön englanti (SHP0205)

Hoitotyön englanti

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: SHP0205
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: S-SH 2007T
Taso: Terveydenhoitaja (AMK)
Opiskeluvuosi: 3 (2009-2010)
Laajuus: 3 op
Vastuuopettaja: Nurmi, Regina
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset lukuvuonna 2009-2010

Tot.Ryhmä(t)OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
6S-SH-3B24.8.2009 – 6.3.2010Anne WähäSuomi14.8.2009 – 6.9.2009
7S-TH-3A24.8.2009 – 19.12.2009Anne WähäSuomi14.8.2009 – 6.9.2009
8S-SH-3A26.10.2009 – 19.12.2009Anne WähäSuomi5.10.2009 – 1.11.2009
9S-SH-3CK8.3.2010 – 28.5.2010Anne WähäSuomi15.2.2010 – 14.3.2010
10 8.3.2010 – 28.5.2010Anne WähäSuomi15.2.2010 – 14.3.2010
11 8.3.2010 – 28.5.2010Anne WähäSuomi15.2.2010 – 14.3.2010
12 8.3.2010 – 28.5.2010Anne WähäSuomi15.2.2010 – 14.3.2010

Osaamistavoitteet

Tavoitteena on ammatillisen kielitaidon kehittäminen. Opiskelija perehtyy oman ammattialansa kirjalliseen ja suulliseen viestintään. Opiskelija selviää oman alansa perusasiakastilanteista ja tiedostaa alan viestinnän erityispiirteet. Hän kykenee keskustelemaan ammatillisista aiheista ja hankkimaan syventävää tietoa valitsemastaan ammatillisesta osa-alueesta. Hän pystyy käyttämään englantia hankkiessaan tietoa opiskelujensa aikana sekä työelämässä. Opiskelijalla on myönteinen asennoituminen kielten oppimiseen.

Sisältö

Oman ammattialan tekstit, työelämän viestintätilanteet, suulliset ja kirjalliset harjoitukset, kirjoittamisharjoitukset, oppisisältö integroitu omaan ammattialaan.

Opiskelumateriaali

Kähkönen, L. & Pietilä, A-M. 1999. HELP A. Porvoo. WSOY Opettajan toimittama materiaali. Oman alan tieteelliset artikkelit.

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Kommunikatiivinen kieltenoppiminen, pari- ja ryhmätyöt, aktiivinen osallistuminen, kirjoittamalla ja puhumalla oppiminen, itsenäinen opiskelu.

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi, aktiivinen osallistuminen, kirjallinen ja suullinen tentti, keskustelun alustus artikkelin pohjalta sekä suullinen esitys, vertaisarviointi.


Takaisin