Opinnot ja tiedonhankinta
| Rakennetyyppi: | Opintojakso |
|---|---|
| Koodi: | SHP0101 |
| Tyyppi: | Pakollinen / Perusopinnot |
| OPS: | S-SH 2006T |
| Taso: | Terveydenhoitaja (AMK) |
| Opiskeluvuosi: | 1 (2006-2007) |
| Laajuus: | 2 op |
| Vastuuopettaja: | Nurmi, Regina |
| Opetuskieli: | Suomi |
Toteutukset lukuvuonna 2006-2007
| Tot. | Ryhmä(t) | Opiskeluaika | Opettaja(t) | Kieli | Ilmoittautuminen |
|---|---|---|---|---|---|
| 6 | S-SH-1B | 28.8.2006 – 22.12.2006 | Riitta Koskimäki | Suomi | 18.8.2006 – 10.9.2006 |
| 7 | S-TH-1A | 28.8.2006 – 22.12.2006 | Helena Leppänen | Suomi | 18.8.2006 – 10.9.2006 |
| 8 | S-SH-1A | 28.8.2006 – 22.12.2006 | Maj-Len Nyrhinen | Suomi | 18.8.2006 – 10.9.2006 |
| 9 | S-SH-1C | 8.1.2007 – 4.5.2007 | Teija Honkaniemi | Suomi | 11.12.2006 – 21.1.2007 |
| 11 | 8.1.2007 – 4.5.2007 | Terhi Pekkinen | Suomi | 11.12.2006 – 21.1.2007 |
Osaamistavoitteet
Opiskelija perehtyy ammattikorkeakoulun toimintoihin, oppimisympäristöön ja yhteisöön sekä oman alan ammattikuvaan. Opiskelija sisäistää koulutusohjelmansa rakenteen, tutkintonsa suoritusvaatimukset sekä oppii laatimaan oman opinto-ohjelmansa sekä seuraamaan sitä. Opiskelija oppii käyttämään tiedonhaku- ja informaatiopalveluja.
Sisältö
Ammattikorkeakoulun opiskeluympäristö ja tukitoiminnot (Winhan ja ATK:n käyttö, opinto-ohjaus, opintotuki, harjoittelu, terveydenhoito, liikuntapalvelut, kansainväliset asiat, verkko-opinnot ja opiskelijayhdistystoiminta). Oman alan ammattikuva ja työtehtävät, oma koulutusohjelma ja erilaiset opiskelumenetelmät. Kirjastopalvelut ja tiedonhakujärjestelmät. Tulohaastattelu ja kehityskeskustelu.
Opiskelumateriaali
- Opinto-opas, WWW-sivut, kirjaston tuottama materiaali sekä opintojakson opettajan kokoama muu materiaali.
Opetusmuoto / Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset, henkilökohtaisen opinto-ohjelman laatiminen ja sen pohjalta ohjauskeskustelun käyminen. Itsenäinen opiskelu.
Arviointimenetelmät
Henkilökohtaisen opinto-ohjelman laatiminen, tiedonhankinnan ja harjoitusten suorittaminen. Suoritusmerkintä.
