VAMK

Vaihda kieltä: English

Etusivu > Arkistoidut koulutukset > Matkailu (R-MR) > 2009V > Markkinoinnin perusteet II (RMA0202)

Markkinoinnin perusteet II

Rakennetyyppi: Opintojakso
Koodi: RMA0202
Tyyppi: Pakollinen / Perusopinnot
OPS: R-MR 2009V
Taso: Restonomi (AMK)
Laajuus: 2 op
Vastuuopettaja: Hellström, Heidi
Opetuskieli: Suomi

Toteutukset

Tot.OpiskeluaikaOpettaja(t)KieliIlmoittautuminen
18.3.2010 – 29.5.2010Päivi BjörkmanSuomi15.2.2010 – 14.3.2010
28.3.2010 – 29.5.2010Kari TikkalaSuomi15.2.2010 – 14.3.2010
325.4.2011 – 29.4.2011Päivi BjörkmanSuomi14.2.2011 – 13.3.2011
411.4.2011 – 27.5.2011Heidi HellströmSuomi14.2.2011 – 13.3.2011

Osaamistavoitteet

Opiskelija saa valmiudet toteuttaa luovasti ja tuloksellisesti markkinointia yrityksissä ja yhteisöissä markkinoinnin kilpailukeinoja käyttäen.

Opiskelijan työmäärä

Työmäärä yhteensä: 54 h
- mistä työjärjestyksessä olevaa opiskelua: 10 h
- mistä itsenäistä opiskelua: 44 h

Edeltävät opinnot / Suositellut valinnaiset opinnot

Markkinoinnin perusteet I

Sisältö

Yrityksen hinta- ja saatavuuspäätökset, laatu kilpailukeinona.

Opiskelumateriaali

-Bergström, S. - Leppänen, A. 2003. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Helsinki. Edita Prima Oy.
-Blythe, J. 2001. Essentials of Marketing. 2nd ed. Harlow. Prentice Hall. (luennoitsijan ilmoittamin osin)
-Muu luennoitsijan ilmoittama materiaali

Opetusmuoto / Opetusmenetelmät

Luennot, pienryhmä- ja harjoitustyöt, projektityö

Arviointikriteerit

5 = Opiskelija ymmärtää syvällisemmin markkinoinnin prosesseja ja pystyy luomaan innovatiivisen markkinointisuunnitelman markkinointiviestintäkeinojen avulla
3 = Opiskelija ymmärtää markkinoinnin prosesseja ja pystyy luomaan ensiluokkaisen markkinointisuunnitelman markkinointiviestintäkeinojen avulla
1 = Opiskelija ymmärtää markkinoinnin prosesseja

Arviointimenetelmät

Numeerinen arviointi (0-5)


Takaisin